Indhold i Office 365

logo_office_word

 

Om det er breve eller procedurebeskrivelser, invitationer eller tilbud, så er Word ofte dit førstevalg. Arbejd sammen med kollegaer i din virksomhed og rediger dokumenterne i realtid, når Word er en del af Microsoft Office 365 løsningen.

 

logo_office_sharepoint

 

Med SharePoint skaber du virksomhedens intranet, videndatabase, fotoarkiv, to-do-liste og meget andet. Samarbejde i teams tager sit udgangspunkt i SharePoint, der ved hjælp af en række apps, gør konw-how tilgængelig for interessenterne.

 

logo_office_outlook

 

Outlook er for mange den centrale spiller i en Office-pakke. Den tætte integration til Microsoft Office 365 synkroniserer dine mails, kontakter, kalender og opgaver med skyen. Arbejd effektivt og struktureret, uanset om du bruger din computer, tablet eller mobil.

 

logo_office_onenote

 

OneNote strømligner dine notater, uanset om der er tale om lydfiler, screendumps, links til websites, videoklip, billeder eller tegninger. Altid har du dine notater lige ved hånden og hurtigt kan du finde dem frem.

 

logo_office_lync

 

Lync, idag kaldet Skype for Business, optimerer den interne kommunikation i din virksomhed. Send interne og eksterne beskeder, direkte eller i grupper. Hold online-møder med medarbejdere, kunder eller leverandører – direkte fra din computer, eller i konferencelokalet.

 

logo_office_infopath

 

    Med InfoPath opretter du formularer og indsamler data, som hjælper virksomheden med strømligning af forretningsprocesser. Uden at skrive kode kan brugere designe avancerede elektroniske formularer med henblik på hurtig og omkostningseffektiv indsamling af oplysninger.

 

logo_office_powerpoint

 

PowerPoint er uundværligt når du skal holde foredrag. Design dine præsentationer som en professionel ved hjælp af de indbyggede skabeloner, eller design dine egne. Skab ensartethed og overblik og tryllebind dine gæster, når du skal sætte tingene i perspektiv.

 

logo_office_publisher

 

Grafiske opsætninger hører hjemme i Publisher. Virksomhedens reklamemateriale, visitkort og meget andet designes i Publisher, inden det sendes til trykkeriet eller konverteres til et format, der kan udgives på virksomhedens website.

 

logo_office_access

 

Med Access kan du oprette og anvende dine egne lokale databaser. Access giver samtidig mulighed for integration til Microsoft Office 365, således at disse bliver tilgængelige for hele din virksomhed – uanset hvor brugeren befinder sig.

 

logo_office_exchange

 

Exchange er den mailserver, som tidligere var forbeholdt store og mellemstore virksomheder. Exchange er en central del af Microsoft Office 365, idet den konsoliderer mail, kalender og kontakter i skyen.

 

logo_office_excel

 

Excel er programmet til talmassage og udarbejdelse af diagrammer og grafer. Du kan med avanceret grafik få præsenteret dine resultater og gøre dem forståelige for resten af din virksomhed. Alt for mange burde bruge Excel langt mere, end tilfældet er idag.