Indhold i G Suite

logo_google_hangouts

 

Hangouts er Googles svar på Microsoft Lync / Skype for Business. Med Hangouts glider kommunikationen på tværs af din virksomhed. Kontakt dine kollegaer direkte eller skriv i grupper. Hold videopræsentationer og onlinemøder, som sad I overfor hinanden.

 

logo_google_plus

 

Google+ er din sociale profil på internettet. Fortæl hvem du er, og hvad du laver. Kommuniker til og med eksterne interessenter, forretningspartnere, leverandører og kunder. Google+ er markedsføring af dig og din virksomhed på sociale medier.

 

logo_google_sheets

 

Sheets er Googles svar på Microsofts Excel. Med Sheets holder du styr på tallene og præsenterer dem grafisk, således at ikke kun du kan gennemskue sammenhængen. Hold styr på dine data og brug dem effektivt i din daglige styring.

 

logo_google_sites

 

Sites er Googles svar på Microsoft SharePoint. Med Sites kan du designe interne websites til din virksomhed, hvor arbejdsgrupper kan forankre, sikre og distribuere deres resultater. Sites strukturerer tværfagligt arbejde og gør information tilgængelig.

 

logo_google_forms

 

Med Forms kan du oprette dine egne undersøgelser og behandle de indkomne data. Ønsker du at kende dine kunders oplevelser eller kortlægge dine potentielle interessenters krav, er Forms det rette valg.

 

logo_google_gmail

 

Kender du Gmail, vil Google Mail få dig til at føle dig hjemme. Reklamerne er væk og G’et i G-mail er erstattet af et E. Derudover får du mere plads og en mailadresse på dit eget domæne, sammen med en tæt integration til hele Google Apps pakken.

 

logo_google_groups

 

Med Groups kan du tage debatten i skyen. For år tilbage var nyhedgrupper et sted på internettet, som havde stor fokus. Her kunne interessenter få vendt konkrete problemstillinger. Det samme kan du med Google Groups.

 

logo_google_contacts

 

Contacts er tæt integreret med Mail og Calendar. Sammen udgør de Googles svar på Microsoft Outlook, som indeholder alle de nævnte dele. Contacts sikrer, at dine kontaktpersoner er synkroniseret til skyen, så du undgår tab når din telefon går i stykker.

 

logo_google_docs

 

Docs er Google svar på Microsoft Word. Med Docs kan du oprette flotte dokumenter, skrive klare procedurer og sende professionelle breve. Du kan arbejde simultant på samme dokument sammen med øvrige interessenter, fordi Docs er forankret i skyen.

 

logo_google_drive

 

Drive er Googles svar på Microsoft OneDrive. Som G Suite bruger får du 30 GB plads til deling med blandt andet Google Drive, hvor du kan placere dine dokumenter, filer etc. Mange vil se Google Drive som en pendant til Dropbox.

 

logo_google_calendar

 

Calendar er tæt integreret med Mail og Contacts. Sammen udgør de Googles svar på Microsoft Outlook, som indeholder alle de nævnte dele. Calendar sikrer, at dine kalenderaftaler er synkroniseret til skyen, så du undgår tab når din telefon går i stykker.