G Suite

Google har opbygget sin løsning om den meget udbredte Gmail, som du måske allerede kender. I stedet for at din mailadresse ender på “@gmail.com”, har du selvfølgelig her dit eget domæne. Bag brugeroplevelsen ligger der en omfattende administratioonsportal, som du ikke behøver at sætte dig ind i – det er her, Dataspecialisten kan være dig behjælpelig.

Med G Suite for Work får du følgende

  • Mail med 30 GB delt dataplads
  • Drive med 30 GB delt dataplads
  • Hangouts til onlinemøder
  • Online Apps som eksepmelvis Docs, Sheets, Slides etc.

Mailspecialisten tilbyder desuden følgende

  • Installation, opsæting og konfiguration
  • Synkronisering med Outlook (forudsat brugeren har licens hertil)
  • Lokal support onsite, via telefon eller fjernskrivebord
  • Anbefalinger om best practice

Cloudbaseret mailløsning
G Suite for Work anvendes af over 5 millioner virksomheder på verdensplan. Den popularitet skyldes ikke mindst, at G Suite-løsningen er nem at konfigurere, bruge og administrere. Fordi den er browserbaseret, fungerer den på alle typer computere og mobilenheder.

Ingen tab af kontakter, e-mails eller aftaler
Alle kontakter, mails og kalenderaftaler ligger online. Det samme gælder alle dine filer, når du placerer dem i Google Drev eller på Google Sites. Du har derfor altid adgang til dem, uanset hvilken computer eller smartphone du anvender – og du undgår at miste værdifuld data, selvom du mister din computer.

Rigeligt med plads
Med en G Suite-løsning får du hele 30 GB lagerplads med i købet. For de fleste betyder det, at de aldrig mere skal bruge tid på at slette e-mails på grund af en fyldt mailbox. Der er dog tale om plads, der deles på tværs af de integrerede applikationer.

Deling af kalender
Kun ganske få løsninger tilbyder muligheden for kalenderdeling – og det er primært de to store spillere i klassen. G Suite for Work er en af dem. Deling af kalendere bidrager til optimering af af den interne kommunikation i din virksomhed og for dig selv. Det er enkelt at booke møder, både fra din computer, tablet eller telefon. Hvad enten det er håndtering af din egen kalender eller du ønsker at indkalde kollegaer til et fælles møde, har du det store overblik.